Cauta pe blog

Ochi umflat pisica tratament

Motanul meu avea saptamana trecuta ochiul umflat. Avea si o urdoare - scurgere a ochiului inchisa la culoare, intarita, pe care a detasat-o usor. S-a manifestat ca si in cazul oamenilor, ca atunci cand te trage curentul la ochi, fara infectie sau alte complicatii, doar putin umflat si rosu. 

Am procedat prin spalare a ochiului cu apa fiarta si racita cu o discheta de demachiat, iar dupa aceasta operatiune, cu degetele curate am luat putina kanamicina sulfat 1% (unguent oftalmic) de uz uman si i-am pus in ochi si pe langa ochi si am masat usor. 

Am repetat procedura 3 zile la rand, la aceeasi ora, si asa l-am scapat de umflatura si roseata.

Pentru infectii purulente sau complicate va indic sa vizitati veterinarul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu