Cauta pe blog

Dureri de spate

Ai peste 27 de ani, stai mult la birou, ai dureri cervicale si te trezesti dimineata anchilozat. Am luat o perioada pastile (chimicale) pana am spus stop si apoi am trecut la remedii naturiste. 

Ce a funcionat, a fost faptul sa nu mai stau in curent, mai ales cu partea cervicala, nu mai depun efort excesiv, carat sacose a cate 15 kg fiecare si am trecut la cel putin un masaj pe saptamana cu cu crema puterea ursului pe portiunea dureroasa si intreruperea statului la birou in mod continuu, ci am inceput sa lucrez timp de o jumatate de ora apoi pauza 10 minute.

Daca alternam timpul de lucru cu pauze de cate 10 minute nu mai obligam corpul sa stea in aceeasi pozitie timp indelungat. Noi suntem fiinte mobile, in miscare majoritatea timpului. Statul in pozitii fixe nu ne ofera niciun avantaj.

Miscarea este esentiala in bolile coloanei cervicale cat si pastrarea portiunii dureroase la temperatura constanta. Nu trebuie sa alternam intre frig si caldura deoarece muschii se contracta si atunci simtim durerea. Ideal ar fi sa pastram caldura corpului la nivelul locului dureros prin purtarea unei esarfe sau in timpul iernii sa nu plecam de acasa fara fular.

Caldura pastreaza mischiul relaxat si nu ii da voie sa se contracte si sa simtim durerea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu