Cauta pe blog

De ce este motanul meu agitat

Mi-am pus si eu acum 4 luni aceeasi intrebare. Am un motan care pana acum 4 luni nu era castrat. Zilnic era agitat si puneam aceasta agitatie pe faptul ca am pisicile castrate si are nevoie de monta, dar nu era asa.

Nu aflam nici in ziua de astazi de ce avea aceasta agitatie, urland tot timpul prin casa. Motanul meu are acces si afara, se plimba prin curte si evident ca intalneste si alti motani cu care intra in conflict, se mai raneste din cand in cand de zici ca vine de la razboi.

Acum 4 luni am fost la vet si l-am programat pentru castrare, pentru a nu mai trece prin clipe de cosmar, rani si zgarieturi si mai ales urlatul zilnic la pereti, neliniste frustrare atat pentru mine cat si pentru el. 

Nu mare mi-a fost mirarea cand, dupa operatie, doctora mi-a relatat ca avea o rana chiar in zona dintre bilute, o taietura mai bine zis care nu se vindecase. 

Atunci mi-am explicat agitatia lui si indispozitia  cand incercam sa-l linistesc si nu-mi dadea voie, tot timpul ma respingea, probabil de frica de a nu-i provoca si eu durere. 

Acum este linistit, nu mai urla, e dragastos si nu mai pleaca de acasa pentru ca nu mai are motiv de duca. Pentru simtul olfactiv al tuturora, nu mai marcheaza, asta intamplandu-se exact la 1 luna de la castrare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu