Cauta pe blog

Cum sa te lasi de fumat, eu am reusit

Eu am reusit sa ma las de fumat, sper ca povestea mea sa-i ajute si pe altii sa se lase de tigara obisnuita si sa apeleze cu incredere la tigara electronica

Tigara electronica pe care am folosit-o si care cred ca e cea mai buna dintre toate care le-am consultat pe net, nu arata nicidecum ca o tigara. prima impresie cand am vazut-o am comparat-o cu un rimel, probabil din cauza bateriei care este mai mare cam 65 % din totalul tigarii. 

Asta e bine, consider eu pentru ca te tine mai mult, nu trebuie sa stai toata ziua cu ea in priza la incarcat. 

Cutia contine 2 tigari si 4 cartuse pline si o sticluta cu ulei vegetal pentru tigara electronica, care contine nicotina terapeutica, manualul de utilizare si certificatul de garantie plus incarcatorul pentru priza si usb. 

Costa cam 200 de ron, dar merita. Scoate mult fum si substituie excelent tigara normala cu avantajele ca poti sa fumezi in casa, nu-ti mai put hainele a tutun si mai ales gura, nu ti se mai ingalbenesc dintii si restul...care sigur le stiti. 

Am fost fumatoare 15 ani de zile, deci stiu ce vorbesc. Cutia, ca mijloc de identificare are o coroana regala aurita desenata iar dedesubt scrie THE KGO. 

Vreau sa spun ca pe 24 luna aceasta implinesc 3 luni de cand nu mai fumez tigara normala, ma simt bine, am mai multa energie, nu ma mai simt lipsita de vlaga ca atunci cand fumam tigara normala si un atu in plus am bani in buzunar. 

Tigara se amortizeaza in 10 zile, asta in cazul meu...fumam de 700 ron pe luna, 2 pachete de k--t white pe zi, acum consum 4 tuburi de e-liquid Dekang pe luna la 15 lei bucata, faceti socoteala cata economie fac. Si cine stie pe viitor ne saturam si de asta si ne lasam de tot. 

Dar, deocamdata e o alternativa necostisitoare si sanatoasa la tigara normala care este fara doar si poate este cea mai nociva.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu