Cauta pe blog

Durerile din cauza spondilozei cervicale

Sunt dureri sacadate, nu trec niciodata, doar poti fi ameliorate prin gimnastica medicala, medicamente de relaxare a muschilor si masaj. 

Acesta a fost raspunsul care l-am primit cand am aflat ca am spondiloza cervicala. Am incercat nenumarate creme, pastile de toate culorile si am ajuns sa imbratisez aceasta boala stiind ca trebuie sa convietuiesc cu ea toata viata. Durerea se intensifica primavara si toamna, e o boala meteodependenta, de obicei cei care au o munca de birou se pricopsesc cu ea. 

Varianta mea de ameliorare este foarte simpla. Nu trebuie sa va lipseasca din casa Ketoprofen de 100 sau de 200 de mg, care se ia la dureri intense, iar ca unguent folositi gelul puterea ursului de la Krauter chiar pe locul cu dureri de intensitate maxima. In 15 minute dispare orice urma de durere.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu