Cauta pe blog

Salivarea abundenta la pisici si senzatie de voma

O patanie in plus, invatatura de minte. Sunt cu casa in santier de o saptamana. Cu 2 zile in urma motanul meu, un birmanez galant, a inceput sa saliveze abundent si sa aiba senzatie de voma. 

De manacat nu mai incerca sa manance probabil din cauza salivei care nu-i dadea voie sa mai ingurgiteze alceva decat propria saliva. In prima seara nu am intrat in panica, am considerat ca poate are o indigestie si i-am dat pentru dureri un no-spa si putin iaurt - zice ca face bine la gastrite si altele asemenea.

senzatie de voma pisici

Cat de cat si-a revenit, dar a doua zi a inceput iar cu senzatie de voma si a reusit pana la urma sa dea afara tot saliva, de manacat nu a mai mancat caci nu prea avea ce sa dea afara. 

Am intrat in panica si am plecat la veterinar. Cand am ajuns la veterinar, de atata agitare si neliniste stiind drumul catre veterinar a intrat si el in panica si a inceput sa faca spume la gura, saliva abundenta se scurgea pe marginea boticului in timp ce incerca sa-mi semnaleze ca nu vrea la vet.


Am discutat cu veterinarul si printre altele omul m-a intrebat, avand in vedere ca eram plina de praf pe sandalute - sunteti in renovare cu casa? - da zic..de unde stiti? - si mi-a explicat ca atunci cand matele se plimba prin praf provenit de la contructii - glet, ciment... si se ling pe labute le provoaca salivatie abundenta si senzatie de voma. Dar mai ales de la vopseluri si diluanti. 

Dupa 4 injectii (2 pe zi) si 2 pliculete de Royal Canin Senzitive motanul meu este ok. Dar dupa cele intamplate nu a mai calcat prin zona de lucru a muncitorilor prin praf, diluanti sau vopseluri.

3 comentarii:

  1. Am si eu aceeasi problema cu motanul meu,insa el a inceput sa saliveze ca o voma,dupa ce l-am scos afara.Am fost cu el la veterinar,i-am facut ecografie,sange,tratament o sapt si degeaba.La ce cabinet ai fost,in Bucuresti?

    RăspundețiȘtergere
  2. Am fost la Daisy vet B-dul Ficusului 10 C, Sector 1, si mai au un cabinet pe Str. Cpt. Av. Alexandru Serbanescu Nr. 34 , Sector 1 Bucuresti, sunt doctori buni acolo, acolo mi-am operat si catelul de hernie si acum e bine merci, si tot acolo pisica mea cu patela sfaramitata a facut operatie si merge din nou. Doctorul care a facut aceste interventii este Dr. Peter Fogarasi(un doctor foarte talentat si dedicat acestei meserii). Nu stiu daca dansul mai este acolo sau s-a mutat la Gulia langa Bucuresti, caci vroia sa-si deschida un Vet particular.

    RăspundețiȘtergere
  3. Am gasit adresa de site http://www.magavet.ro/, acesta este cabinetul care si l-a deschis, apelati cu incredere, eu una il consider foarte talentat in meseria sa, nu ca vreau sa-i fac reclama, dar cine e talentat merita promovat, face tot ceea ce e uman posibil sa salveze animalele.

    RăspundețiȘtergere