Cauta pe blog

Temperatura pisica 39 cu 9

Cu o zi in urma i-am dat pisicutei mele (Codita) jumatate de pastila de Cestal pentru deparazitare interna. De atunci a inceput calvarul. Ea fiind in acest timp in calduri, a incetat sa mai manance, a devenit apatica si a inceput sa tremure, temperatura 39 cu 9. Motiv serios de mers la veterinar caci temperatura normala pentru pisici este de max 38 cu 5. Deci intr-o zi jumate s-a derulat totul. Astazi la ora 15 am reusit sa ajung la veterinar. Acolo dupa consult, asistenta a observat o pata rosie in gat si mi-a spus ca asta ar fi motivul pentru care nu mananca, dar pentru temperatura nu gaseam explicatie. Cand a verificat temperatura pisicii, deja ajunsese la 40 cu 5. Astfel i s-a administrat antibiotic si o picatura de ceva pe gura ca sa-i scada temperatura. Acum am ajuns acasa si am mancat putin ficatel fiert (preferatul ei) si incercam sa dormim putin, caci maine mai trebuie sa facem o vizita la veterinar pentru inca o injectie, iar in zilele urmatoare trecem pe pastilute.
Sfatuiesc pe oricine are pisica, sa-i verifice temperatura inainte de a merge la vet, caci la veterinar din cauza agitatiei si emotiilor pisicii ii creste temperatura. Cand a trecut de 39 - 39 cu 5 e de mers la vet cu siguranta. Sigur are o infectie in organism.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu