Cauta pe blog

Buza umflata pisica

Se intampla uneori ca buza de jos a pisicii sa se umfle dandu-i un aspect de pugilist iesit din ring. Am ajuns la concluzia, dupa navigari intense pe internet, ca este o iritatie la nivelul firului de par din jurul umflaturii. 

O noapte intreaga am tinut-o cu un guleras datorita caruia nu a mai avut ocazia as se spele pe blanita, dar odata cu indepartarea gulerasului am ajuns iar in aceeasi situatie. 

A doua noapte i-am pus iar gulerasul dar de data aceasta am spalat zona cu apa fiarta si racita si am uns-o cu Clindacutin crema. 

Dupa 4 zile de tratament am scapat de umflatura. Daca s-a mai confruntat cineva cu o astfel de problema va rog sa lasati un comentariu.

4 comentarii:

  1. Eu ma confrunt cu o asemenea problema; motanul meu are de 4 zile buza de jos umflata si nu aveam idee care e cauza si cum sa procedez. Multumesc pt sfat!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. daca ati intampinat aceeasi problema incercati procedura care am aplicat-o eu pentru motanul meu, dar daca persista, bine ar fi sa va duceti la un veterinar, sa nu fie din alta cauza. Sanatate si numai bine.

      Ștergere
  2. Ia mai aparut motanului acea umflatura ?motanului meu ia aparut si pana ajung la vet zilele astea ma cam dau de ceasul mortii ca nu stiu ce e . E doar umflata zona de jos si se vede rosie rozalie..

    RăspundețiȘtergere
  3. ce ati rezolvat cu motanul? Scuze ca nu am raspuns!
    Vroiam sa dau un sfat tuturor stapanilor de pisici, daca aveti pisica sa nu va lipseasca din casa spay cu albastru de metilen si antibiotic...Terramycin se gaseste la oricare farmacie veterinara. E foarte bun pentru zgarieturi, pentru rani (daca se ranesc prin batai cu alti motani) sau daca nu gasiti sa veti cel putin betadina.

    RăspundețiȘtergere